BESPLATNA ISPORUKA NA TERITORIJI SRBIJE!
KLOMPE MOŽETE NARUČITI I NA BROJ TELEFONA 0659992065
100% SIGURNA KUPOVINA

Opšti uslovi kupovine

Kada posetite sajt www.suecos.rs, www.klompe.rs , www.rosato.rs  i prilikom svake vaše kupovine, važi pretpostavka da ste upoznati i da prihvatate uslove korišćenja koje predstavljamo detaljnije u tekstu koji sledi. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate.

Izjava o zaštiti podataka o ličnosti

Da bismo bili u mogućnosti da uspešno obradimo vašu narudžbinu, potrebno je da nam date određene podatke o ličnosti,  kao što su vaše ime i prezime, adresa, e-mail, kontakt telefon.

Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam na efikasan način isporučimo željenu robu i da vas obavestimo o trenutnom statusu vaše porudžbine. Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju, dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika.

Marketing materijali

Kupovinom online ostavićete nam svoju e-mail adresu. Na mesečnom nivou, kompanija BANKER LTD doo e-mail adrese ubacuje u svoju bazu za slanje newslettera. Prihvatanjem Opštih uslova kupovine, kupac daje saglasnost da mu kompanija BANKER LTD doo periodično šalje promotivne poruke na ostavljenu e-mail adresu. Ukoliko ne želite da primate promotivne poruke kroz BANKER newsletter, jednostavno se odjavite preko linka koji se nalazi na kraju svake e-mail poruke koju pošaljemo. Odjavu možete uputiti i na mejl: suecosprodaja@gmail.com ili pozivom na telefon 0659992065.

Opis proizvoda

BANKER LTD doo garantuje za kvalitet i poreklo svojih proizvoda. Banker ltd d.o.o. nastoji da sve proizvode na sajtu opiše što je tačnije moguće. Proizvodi su predstavljeni po brendovima i grupama. Napominjemo da je fotografija proizvoda data informativno i da ne možemo da garantujemo da bezuslovno verno prikazuje izgled proizvoda. Ukoliko imate nekih dodatnih pitanja o proizvodu možete nas kontaktirati putem e-mail adrese: suecosprodaja@gmail.com. Ako proizvod koji ste preuzeli ima neki nedostatak , pružamo Vam mogućnost zamene proizvoda ili povrata novca. Za više informacija možete pogledati sekcije „Povrat robe“ i „Reklamacije“ (u nastavku).

Cene proizvoda

Sve cene prikazane na sajtu www.suecos.rs su iskazane u dinarima, sa uračunatim PDV-om. Plaćanje drugom valutom nije moguće na sajtu www.suecos.rs, www.klompe.rs i www.rosato.rs

Obavezujemo se da Vam proizvod isporučimo po ceni o kojoj ste informisani prilikom potvrde Vaše narudžbine, i sve eventualne izmene cena konkretnih proizvoda koje ste naručili neće uticati na vrednost Vaše kupovine. Zavisno od konačne vrednosti Vaše narudžbine, troškovi transporta mogu biti uključeni u prikazanu cenu (besplatna dostava) ili dodatno obračunati, o čemu ćete biti precizno informisani pri kreiranju narudžbenice. Za više informacija o troškovima transporta, molimo pogledajte stranicu dostava

Akcijska sniženja su vremenski ograničena. Za period trajanja akcije obratite nam se na telefon: 0659992065

Kompanija zadržava pravo prekidanja akcija usled isteka zaliha proizvoda.

Akcije i popusti

Svakog meseca, u okviru web prodavnice i robe Suecos sprovode se specijalne akcijske ponude, prema odluci direktora. Pojedine akcije i akcijske ponude mogu važiti samo na internetu, a ne i u drugim prodajnim mestima. Molimo informišite se. Ukoliko planirate da svoju ponudu realizujete u radnji, pozovite radnju, proverite dostupnost proizvoda i da li akcija/popust/ponuda važi i u radnji. Ukoliko je akcija završena, ne možete dobiti uslove pream ponudi koja je istekla. Ukoliko imate pitanja ili nedoumica, možete nas kontaktirati: 0659992065
Kod akcija 1+1 GRATIS, gratis proizvodom se smatra artikal koji se nalazi na fakturi, sa cenom od 1 din.

Pravo potrošača na odustanak od ugovora – Zakon o zaštiti potrošača

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškovakoji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio trgovac.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija.

Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Protekom roka od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda, prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača.

Reklamacije

Naše dugogodišnje uspešno poslovanje pokazatelj je, između ostalog, posebnog odnosa koji smo izgradili sa svojim potrošačima. Osnovni cilj nam je da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam usluge prema vašim željama, potrebama i specijalnim zahtevima. Kupac u potpunosti zadovoljan našim proizvodima i uslugom je naš primarni cilj.

Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama.

Zahtev za reklamaciju možete preuzeti OVDE Za sva vaša pitanja i nedoumice možete nam se obratiti na kontakt tel.0659992065 ili putem e-mail adrese: suecosprodaja@gmail.com

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. Zakona o zaštiti potrošača, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.
Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa,slip i sl.)

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datum u dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Procedura reklamacije

Troškove vraćanja reklamirane robe snosi kupac, osim u slučaju da je proizvod oštećen ili nesaobrazan ili da je greškom BANKERA dobio pogrešan proizvod.

Postoji opcija i da kupac samostalno robu vrati robu na adresu našeg magacina:

BANKER LTD doo Niš, 18116 Brzi brod – Elektronska industrija, Bulevar Sv. Cara Konstantina 82-86

Nakon pristizanja robe u magacin, radi se zapisnik i reklamacija obrađuje. Ukoliko je u pitanju povrat novca, u roku od 15 dana od pristizanja reklamirane robe, izvšićemo uplatu na račun koji ostavite.

Povrat robe

Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke:

  • ustanovite da vam je greškom dostavljen proizvod koji niste naručili
  • ustanovite da vam je greškom pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i fakturisan i proizvod koji niste naručili ili
  • ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine imate pravo da nam vratite sporne proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi, po vašoj želji.

Uslovi pod kojima ćemo vam omogućiti povrat na ovaj način su sledeći:

  • roba koju nam vraćate mora biti neotpakovana i nekorišćena
  • od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
  • popunili ste i poslali nam Obrazac za jednostrani raskid na e-mail adresu suecosprodaja@gmail.com ili je predali kuriru prilikom preuzimanja reklamirane robe
  • BANKER  je potvrdio prijem Obrasca za jednostrani raskid
  • Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta
  • Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (gotovinski račun, otpremnica i sl)
  • BANKER  je potvrdio prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca ili zamenu
  • U roku od 8 dana od prijema urednog artikla BANKER doo  će vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.
VAŽNE NAPOMENE!

BANKER LTD doo nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećete moći da ostvarite svoje pravo na jednostrani raskid i povrat novca. Molimo vas da zato na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite.

Promene opštih uslova

BANKER LTD doo zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni i oglasi na sajtu www.suecos.rs i www.klompe.rs www.rosato.rs

Ovlašćeni distributer poseduje:
Dozvolu Ministarstva zdravlja za uvoz-izvoz, nabavku, skladištenje i distribuciju medicinskih sredstava na teritoriji Republike Srbije Banker LTD doo Niš
Broj: 515-04-06348/2017-11

Sigurni smo u kvalitet obuće

Obuća je udobna i vrhunskog kvaliteta ali ako vama nije po volji, popunite obrazac izjave, vratite nam obuću u roku od 30 dana, a mi ćemo vama novac. 

Preuzmite obrazac Zahteva za otklanjanje nesaobraznosti, popunite Vašim podacima i pošaljite nam uz vraćenu robu.

Pročitajte i Zakon o zaštiti potrošača koji u Članu 51 kaže: 

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom ili da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Potrošač ima pravo da bira između opravke ili zamene kao načina otklanjanja nesaobraznosti robe.

Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

  1. nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte, ni u primerenom roku;
  2. ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, to jest ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
  3. opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;
  4. otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.

Nesrazmerno opterećenje za prodavca u smislu stava 3. tačka 4) ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:

  1. vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;
  2. značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;
  3. da li se nesaobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za potrošača.

Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.

Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi roba postala saobrazna ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.

Za obaveze prodavca prema potrošaču, koje nastanu usled nesaobraznosti robe, prodavac ima pravo da zahteva od proizvođača u lancu nabavke te robe, da mu naknadi ono što je ispunio po osnovu te obaveze.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Prava iz stava 1. ovog člana ne utiču na pravo potrošača da zahteva od prodavca naknadu štete koja potiče od nesaobraznosti robe, u skladu sa opštim pravilima o odgovornosti za štetu.

Korpa

0
image/svg+xml

Nema proizvoda u korpi

Nastavite kupovinu
X