SUECOS ŠPANSKA OBUĆA PRODAJE SE U 46 ZEMALJA OD AMERIKE DO AUSTRALIJE  I  NAPOKON OD 2018 U SRBIJI.
Švedska tehnologija je  SUECOS svrstala u samom vrhu profesionalne obuće po udobnosti i lakoći.
Ultralaka  obuća je prvenstveno namenjena za osobe koje provode veći deo radnog vremena na nogama.
Obuća svojom mekoćom i lakoćom umanjuje bol u nogama i leđima čak do 65%  i štiti zaposlene od profesionalnih oboljenja i bolova u zglobovima, kičmi, lumbagnom delu i oticanje nogu .
 Proizvedena je u EU i poseduje CE znak kvaliteta

REGULATION :CERTIFICATE CE, Directive 89/686/CEE, Category I

Ovlašćeni prodavac za prodaju preko interneta na daljinu za Srbiju je BANKER L.T.D doo

Niš 18000, Vožda Karađorđa 13 pib 100621467

Sa zadovoljstvom očekujemo vaš telefonski poziv od 8-20h

PORUĐBINA: ON LINE, Poziv, Viber i SMS-om preko 065/9992-065

FREE SHIPING poštarina besplatna isporuka 24-48 h

Sigurna kupovina 100% moguća zamena broja i modela kao i povraćaj novca

Ovlašćeni distributer  za druge proizvode poseduje
Dozvolu Ministarstva zdravlja za uvoz-izvoz nabavku,skladištenje i distribuciju medicinskih sredstava na teritoriji Republike Srbije Banker ltd Niš

Broj: 515-04-06348/2017-11

JUGOINSPEKT 

Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti
SIGURNI SMO U KVALITET – SUECOS obuća je udobna i vrhunskog kvaliteta ali ako vama nije po volji, popunite obrazac izjave, vratite nam obuću u roku od 30 dana a mi ćemo vama novac ! Vaše zadovoljstvo je naša sadisfakcija ! U PRILOGU IZJAVA O ODUSTANKU OD UGOVORA NA DALJINU

 

Дужност обавештавања пре закључења уговора
Члан 13.
Трговац је дужан да пре закључења уговора о продаји робе или пружању
услуга, потрошача на јасан и разумљив начин на српском језику и језику и
писму националне мањине у складу са законом обавести о:
1) основним обележјима робе или услуге;
2) пословном имену, матичном броју, адреси седишта и броју телефона;
3) продајној цени или начину на који ће се продајна цена обрачунати
ако се због природе робе или услуге продајна цена не може утврдити унапред, као и о свим додатним поштанским трошковима и трошковима транспорта и испоруке и могућности да се ти трошкови могу ставити потрошачу на терет;
4) начину плаћања, начину и року испоруке, начину извршења других уговорних обавеза;
5) постојању законске одговорности због несаобразности робе или услуге уговору;
6) начину изјављивања рекламације трговцу, а нарочито о месту пријема и начину поступања трговца по њима, као и условима који се односе на остваривање права потрошача по основу саобразности;
7) приликом понуде и продаје техничке робе о доступности резервних делова, прикључних апарата и сличних делова, техничког сервиса, односно  одржавања и оправке за време и после престанка периода у којем одговара за несаобразност уговору, односно после престанка производње и увоза робе;
8) условима за раскидање уговора, ако је закључен на неодређено време или ако се продужава аутоматски.
У зависности од околности конкретног случаја и врсте робе или услуге трговац је дужан да пре закључења уговора потрошача обавести и о:
1) трајању уговора;
2) минималном трајању уговорних обавеза;
3) функционалности, укључујући и мере техничке заштите дигиталног
садржаја;
4) релевантној интероперабилности дигиталног садржаја са хардвером
и софтвером о којима трговац има сазнања или о којима се разумно може
очекивати да има сазнања;
5) постојању и условима постпродајних услуга и гаранцијама.
Трговац није дужан да потрошача обавести о подацима из ст. 1. и 2. овог члана, ако те појединости очигледно произлазе из околности закључења уговора.
Ако трговац и потрошач закључе уговор, подаци из ст. 1. и 2. овог члана постају његов саставни део. Терет доказивања извршења обавезе обавештавања потрошача о подацима из ст. 1. и 2. овог члана сноси трговац.
Ако приликом закључења уговора трговац не поступи у складу са обавезом обавештавања из ст. 1. и 2. овог члана, потрошач може захтевати
поништење уговора, независно од тога да ли је трговац имао намеру да га
пропуштањем обавештавања наведе на закључење уговора. Право да се
захтева поништај уговора престаје истеком годину дана од дана закључења
уговора.

IV. ЗАШТИТА ПОТРОШАЧА У ОСТВАРИВАЊУ ПРАВА ИЗ УГОВОРА НА ДАЉИНУ И УГОВОРА КОЈИ СЕ  ЗАКЉУЧУЈУ ИЗВАН ПОСЛОВНИХ ПРОСТОРИЈА
1. Обавештавање потрошача и право на одустанак
Дужности обавештавања за уговоре на даљину и уговоре
који се закључују изван пословних просторија
Члан 27.
Трговац је дужан да пре закључења уговора на даљину, односно изван
пословних просторија, поред података из члана 13. овог закона, на јасан и
разумљив начин потрошача обавести о:
1) адреси на којој послује, ако не послује на адреси на којој му је
седиште или пребивалиште и адреси, броју факса и адреси електронске поште трговца у чије име поступа на коју потрошач може да изјави рекламацију;
2) продајној цени која обухвата укупне трошкове за обрачунски период
у случају уговора са неодређеним трајањем или уговора који садржи претплату; када се оваквим уговорима предвиђа плаћање фиксне суме, продајна цена обухвата укупне месечне трошкове; када се укупни трошкови не могу поуздано унапред обрачунати, саопштава се начин на који ће се продајна цена обрачунавати;
3) трошку коришћења средстава комуникације на даљину за закључивање уговора када се тај трошак обрачунава на основи различитој од основне тарифе;
4) условима, временском року и поступку за остваривање права на
одустанак од уговора у складу са чланом 28. овог закона;
5) обавези да плати трговцу разумне трошкове у складу са чланом 35.
став 3. овог закона, ако потрошач остварује право на одустанак од уговора
након што је поднео захтев у складу са чланом 28. став 2. и чланом 29. овог
закона;
6) када право на одустанак од уговора није предвиђено у складу са
чланом 37. овог закона, о податку да потрошач не може да користи право на одустанак или, где је примењиво, околностима под којима потрошач губи право на одустанак од уговора;
7) постојању његовог уговорног односа са поштанским оператором
преко кога потрошач може, у случају рекламације због несаобразности, да
пошаље робу о трошку трговца.
У зависности од околности конкретног случаја и врсте робе, трговац је
дужан да потрошача обавести и о:
1) дужности потрошача да сноси трошкове повраћаја робе у случају
одустанка од уговора и, за уговоре на даљину, ако се роба због својих карактеристика не може вратити поштом, трошкове враћања робе;
2) постојању примењивих кодекса добре пословне праксе и начину на који се може стећи увид у садржај кодекса, где је примењиво;
3) минималном трајању уговорних обавеза потрошача у складу са
уговором;
4) постојању и условима за полагање депозита или других финансијских гаранција које потрошач на захтев трговца треба да плати или достави;
5) могућности приступа вансудским механизмима за решавање спорова које трговац унапред прихвата и начинима приступа.
Одредбе ст. 1. и 2. овог члана примењују се и на уговоре о снабдевању
водом, гасом или електричном енергијом када они нису понуђени за продају у ограниченој или унапред одређеној количини, или на уговоре о снабдевању топлотном енергијом или о испоруци дигиталног садржаја који се не испоручује на трајном носачу записа.

Подаци из става 1. тач. 4) и 5) и става 2. тачка 1) овог члана могу бити
достављени путем обрасца из члана 28. овог закона.
Трговац је дужан да пре закључења уговора о пружању финансијских
услуга на даљину, потрошача, на јасан и разумљив начин, обавести о:
1) основним обележјима финансијске услуге;
2) продајној цени финансијске услуге укључујући порезе, таксе, трошкове и накнаде, односно о начину обрачунавања цене ако продајна цена финансијске услуге не буде исказана;
3) посебним ризицима који се односе на одређени финансијски
инструмент;
4) периоду за који важе дата обавештења;
5) начину плаћања.
Уколико трговац не испуну обавезу обавештавања о додатним трошковима из члана 13. тачка 3) овог закона и става 2. тачка 1) овог члана потрошач није дужан да сноси те трошкове.
Трговац је дужан да податке из ст. 1, 2. и 6. овог члана пружи потрошачу на српском језику.
Подаци из ст. 1, 2. и 6. овог члана представљају саставни део уговора на даљину или уговора који се закључује изван пословних просторија.
Терет доказивања извршења обавеза у складу са ст. 1, 2. и 6. овог члана и чл. 30. и 31. овог закона је на трговцу. Право потрошача на одустанак од уговора
Члан 28. Потрошач има право да одустане од уговора закљученог на даљину, односно изван пословних просторија у року од 14 дана, без навођења разлога и додатних трошкова, осим трошкова из чл. 34. и 35. овог закона (у даљем тексту: одустанак од уговора).
Потрошач остварује право на одустанак од уговора изјавом коју може дати на посебном обрасцу за одустанак од уговора закљученог на даљину, односно изван пословних просторија или на други недвосмислен начин (у даљем тексту: образац за одустанак).
Изјава о одустанку од уговора код уговора на даљину и уговора који се закључују изван пословних просторија сматра се благовременом уколико је послата трговцу у року из става 1. овог члана. Изјава о одустанку од уговора производи правно дејство од дана када је послата трговцу.
Ако трговац омогући потрошачу да електронски попуни и пошаље образац за одустанак, дужан је да га о пријему обрасца без одлагања обавести у писаној форми или на другом трајном носачу записа. Протеком рока из члана 29. овог закона престаје право потрошача на  одустанак од уговора.
Терет доказивања да је поступио у складу са одредбама ст. 1.-5. овог члана, ради остваривања права на одустанак од уговора, је на потрошачу. Облик и садржину обрасца за одустанак прописује министар надлежан за послове заштите потрошача (у даљем тексту: Министар).
Рачунање рокова за одустанак потрошача од уговора
Члан 29.
Код уговора о пружању услуга, рок од 14 дана рачуна се од тренутка закључења уговора између потрошача и трговца.
Код уговора о продаји робе, рок од 14 дана рачуна се од тенутка када роба доспе у државину потрошача, односно трећег лица које је одредио потрошач, а које није превозник. Када потрошач једном поруџбеницом наручи више врста роба које се
испоручују засебно, рок од 14 дана почиње да тече када последња врста наручене робе доспе у државину потрошача, односно трећег лица које је одредио потрошач, а које није превозник.
Када се испорука робе састоји из више пошиљки и делова, рок од 14
дана почиње да тече када је последња пошиљка или део, доспео у државину потрошача, односно трећег лица које је одредио потрошач, а које није превозник.
Када је закључен уговор на неодређено време са периодичним испорукама робе, рок од 14 дана почиње да тече када прва пошиљка робе доспе у државину потрошача, односно трећег лица које је одредио потрошач, а које није превозник.
Ако трговац не преда потрошачу обавештење из члана 27. став 1. тачка
4) овог закона, на начин из члана 30. став 1. овог закона и члана 31. став 2. овог закона, потрошач може одустати од уговора у року од 12 месеци од дана истека рока за одустанак од уговора.
Ако трговац није предао потрошачу обавештење из члана 27. став 1.
тачка 4) овог закона, на начин из члана 30. став 1. овог закона и члана 31. став 2. овог закона, па то учини у року од 12 месеци од дана закључења уговора, рок од 14 дана почиње да тече када потрошач добије образац за одустанак.
Рок из ст. 1. до 7. овог члана истиче протеком последњег часа последњег дана рока.
Код уговора о пружању финансијских услуга на даљину, рок из става 1. овог члана рачуна се од тренутка закључења уговора, односно од тренутка обавештавања потрошача о садржини уговора ако је то обавештење примио након што је уговор закључен и завршава се истеком последњег часа последњег дана рока. Изузетно од става 1. овог члана, код уговора о осигурању живота на даљину, потрошач има право да без навођења разлога у року од 30 дана закључења одустане од уговора.

Opšti uslovi kupovine

Kada posetite sajt www.suecos.rs , www.klompe.rs , www.rosato.rs  i prilikom svake vaše kupovine, važi pretpostavka da ste upoznati i da prihvatate uslove korišćenja koje predstavljamo detaljnije u tekstu koji sledi. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate.

Izjava o zaštiti podataka o ličnosti

Da bismo bili u mogućnosti da uspešno obradimo vašu narudžbinu, potrebno je da nam date određene podatke o ličnosti,  kao što su vaše ime i prezime, adresa, e-mail, kontakt telefon.
Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam na efikasan način isporučimo željenu robu i da vas obavestimo o trenutnom statusu vaše porudžbine. Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju, dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika.

Marketing materijali

Kupovinom online ostavićete nam svoju e-mail adresu. Na mesečnom nivou, kompanija BANKER LTD doo e-mail adrese ubacuje u svoju bazu za slanje newsletter-a. Prihvatanjem Opštih uslova kupovine, kupac daje saglasnost da mu kompanija BANKER LTD doo periodično šalje promotivne poruke na ostavljenu e-mail adresu. Ukoliko ne želite da primate promotivne poruke kroz BANKER newsletter, jednostavno se odjavite preko linka koji se nalazi na kraju svake e-mail poruke koju pošaljemo. Odjavu možete uputiti i na mejl: suecosprodaja@gmail.com ili pozivom na telefon 0659992065.

Opis proizvoda

BANKER LTD doo garantuje za kvalitet i poreklo svojih proizvoda. Banker ltd d.o.o. nastoji da sve proizvode na sajtu opiše što je tačnije moguće. Proizvodi su predstavljeni po brendovima i grupama. Napominjemo da je fotografija proizvoda data informativno i da ne možemo da garantujemo da bezuslovno verno prikazuje izgled proizvoda. Ukoliko imate nekih dodatnih pitanja o proizvodu možete nas kontaktirati putem e-mail adrese: suecosprodaja@gmail.com. Ako proizvod koji ste preuzeli ima neki nedostatak , pružamo Vam mogućnost zamene proizvoda ili povrata novca. Za više informacija možete pogledati sekcije „Povrat robe“ i „Reklamacije“ (u nastavku).

Cene proizvoda

Sve cene prikazane na sajtu www.suecos.rs su iskazane u dinarima, sa uračunatim PDV-om. Plaćanje drugom valutom nije moguće na sajtu www.suecos.rs www.klompe.rs i www.rosato.rs
 Obavezujemo se da Vam proizvod isporučimo po ceni o kojoj ste informisani prilikom potvrde Vaše narudžbine, i sve eventualne izmene cena konkretnih proizvoda koje ste naručili neće uticati na vrednost Vaše kupovine. Zavisno od konačne vrednosti Vaše narudžbine, troškovi transporta mogu biti uključeni u prikazanu cenu (besplatna dostava) ili dodatno obračunati, o čemu ćete biti precizno informisani pri kreiranju narudžbenice. Za više informacija o troškovima transporta, molimo pogledajte stranicu dostava

Akcijska sniženja su vremenski ograničena. Za period trajanja akcije obratite nam se na telefon: 0659992065 Kompanija zadržava pravo prekidanja akcija usled isteka zaliha proizvoda.

Akcije i popusti

Svakog meseca, u okviru web prodavnice i robe Suecos sprovode se specijalne akcijske ponude, prema odluci direktora. Pojedine akcije i akcijske ponude mogu važiti samo na internetu, a ne i u drugim prodajnim mestima. Molimo informišite se. Ukoliko planirate da svoju ponudu realizujete u radnji, pozovite radnju, proverite dostupnost proizvoda i da li akcija/popust/ponuda važi i u radnji. Ukoliko je akcija završena, ne možete dobiti uslove pream ponudi koja je istekla. Ukoliko imate pitanja ili nedoumica, možete nas kontaktirati:0659992065
Kod akcija 1+1 GRATIS, gratis proizvodom se smatra artikal koji se nalazi na fakturi, sa cenom od 1 din.

Pravo potrošača na odustanak od ugovora – Zakon o zaštiti potrošača

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškovakoji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio trgovac.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija.
Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Protekom roka od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda, prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača.

Reklamacije

Naše dugogodišnje uspešno poslovanje pokazatelj je, između ostalog, posebnog odnosa koji smo izgradili sa svojim potrošačima. Osnovni cilj nam je da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam usluge prema vašim željama, potrebama i specijalnim zahtevima. Kupac u potpunosti zadovoljan našim proizvodima i uslugom je naš primarni cilj.
Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama.
Zahtev za reklamaciju možete preuzeti OVDE Za sva vaša pitanja i nedoumice možete nam se obratiti na kontakt tel.0659992065 ili putem e-mail adrese: suecosprodaja@gmail.com

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. Zakona o zaštiti potrošača, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.
Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa,slip i sl.)

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datum u dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Procedura reklamacije

Troškove vraćanja reklamirane robe snosi kupac, osim u slučaju da je proizvod oštećen ili nesaobrazan ili da je greškom BANKERA dobio pogrešan proizvod.

Postoji opcija i da kupac samostalno robu vrati robu na adresu našeg magacina:

BANKER LTD doo Niš ,18116 Brzi brod -EI Bulevar Sv.cara Konstantina 82-86

Nakon pristizanja robe u magacin, radi se zapisnik i reklamacija obrađuje.
Ukoliko je u pitanju povrat novca, u roku od 15 dana od pristizanja reklamirane robe, izvšićemo uplatu na račun koji ostavite.

Povrat robe

Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke:

* ustanovite da vam je greškom dostavljen proizvod koji niste naručili

* ustanovite da vam je greškom pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i fakturisan i proizvod koji niste naručili ili

* ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine

imate pravo da nam vratite sporne proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi, po vašoj želji.

Uslovi pod kojima ćemo vam omogućiti povrat na ovaj način su sledeći:

* roba koju nam vraćate mora biti neotpakovana i nekorišćena
* od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
* popunili ste i poslali nam Obrazac za jednostrani raskid na e-mail adresu suecosprodaja@gmail.com ili je predali kuriru prilikom preuzimanja reklamirane robe
* BANKER  je potvrdio prijem Obrasca za jednostrani raskid
* Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta
* Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (gotovinski račun, otpremnica i sl)
* BANKER  je potvrdio prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca ili zamenu
* U roku od 8 dana od prijema urednog artikla BANKER doo  će vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.

VAŽNE NAPOMENE!
* BANKER doo nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećete moći da ostvarite svoje pravo na jednostrani raskid i povrat novca. Molimo vas da zato na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite.

Promene opštih uslova

BANKER ltd doo zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni i oglasi na sajtu www.suecos.rs i www.klompe.rs www.rosato.rs